I've got you under my skin

Jag fick han, jag fick han nananannaan :D


Såå, några av er kanske vet om att jag tittat lite extra på en viss kille i stan sen nian. Ni som inte viste detta, synd för er :P


Men ändå, nu har det visat sig att jag känner folk som känner honom! Så nu jäklar ska det kluras ut vad han är för typ! :D

Så nu kan jag sluta vara nyfiken på honom, snart :D


Men det bästa är att jag "fått" honom :D

Nico är bästbästbäst :D


Det ironiska är nog att han inte vet att jag fått honom så måste försöka visa det...

Fan, ta han om han har tjej!!!


Killen med det finaste leendet i stan, killen som är helt F*** underbar att se på!!!


Så Nico, darling, detta kan räknas som din födelsedagspresent till mig om du vill ;)

(TÄNKER INTE SÄGA VEM DET ÄR!!)


Är du en tyst tiger?
Postat av: Anonym

haha, grattis på födelsedagen!!1 ;) han är singel förresten, såvitt jag vet. Antingen det eller bög, för jag har inte sett honom med en brud iaf ;)

2009-03-09 @ 21:48:02
Postat av: moi

tack darling :D

yeey för att han är singel :D

MEN HAN ÄR INTE BÖG (då skulle jag typ gå under eller nåt :()



han gillar inte brudar han gillar mig (A) (önske tanke)



hmmm undra om jag ska ha med han på önskelistan...

2009-03-09 @ 21:55:55
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0