i spot something with my little eye...

Ok, så nu är vi till 98 % klara med vårat projektarbete (om man inte räknar med muntliga redovisningen som är på torsdag och utvärderingen som är onsdag vecka 11 (eller?))!!!


Allt jag har att säga är YEEEY och ÄNTLIGEN!


Skiten har tagit på krafterna och det mentala psyket! Lovar att det är dens fel att jag mår som jag mår!


Men idag så var Mattisgården, Skarlett och Sandritaa här på en plugg dag, eller jag och Mattisgården plugga PA medans Sandritaa och Skarlett titta tv, åt mat (fast det gjorde vi alla) och kom med hjälpande kommentarer då och då.


Efter den här dagen så kom vi fram till att vi borde göra söndagar till officiella pluggdagar då vi ses och pluggar tillsammans. Detta på grund av att vi alla är bra på olika saker och genom att ta hjälp av varandra så kommer vi bli klara fortare och dessutom ha kul när vi pluggar. Men då gäller det självklart att göra plugget och inte bara sitta och prata!


Vilket (till min mammas förvåning) vi lyckades med idag!


Sen kom jag på att jag kanske borde lägga upp en lista på vad jag vill ha när jag fyller om 12 dagar :D

Jupp, mina damer och herrar, jag fyller FREDAG DEN 13 MARS!!!  


Men jag brukar ha tur på fredag den 13, så jag är överlycklig :D

                                                                                                               


Dagens I-landsproblem: Jag vet inte vad jag vill ha för tårta när jag fyller! Min favorit chokladtårta eller radiokaka (detta är till familjen och inte kompisarna så ni vet :P)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0