filosofi från soffan

Äntligen en lugn dag att bara få vara för sig själv och tänka på allt. Och som jag tänkt idag!


Jag har tänkt ut en plan nu...


Högskolan

Kärleken

Vännerna

Saker

LIVET


Jag tror jag vet vad jag vill, jag tror att jag äntligen kommit på det!

Jag har mina åtta val till högskola, ska söka nästa vecka eller efter utvecklingssamtalet.


Kärleken och vännerna hänger lite ihop... Det ena är jag helt klar med och jag måste säga att när det gäller båda så ska jag låta det förflutna vara och inte upprepa det (bokstavligen talat!).

Jag orkar inte vara med om något jag redan gått igenom så jag tänker inte göra om det för att det var kul då. För bara för att det var kul då så behöver det inte vara roligt igen...


Jag prata med min kära vän, som ännu en gång skällde ut mig och sade att jag måste lära mig bli mer ego! För tydligen så bryr jag mig inte så mycket om vad jag vill utan om vad andar förväntar sig av mig... Så här i efterhand när jag tänker på det som sades så låter det troligt och ganska korrekt.


Jag fattar dock inte varför det alltid blir så... Kommer ihåg i somras när jag bestämde mig för att bli lite mer ego, kommer ihåg att jag mådde helt underbart den veckan!  Juste, jag klara det bara i en vecka innan jag återvände till min gamla vana. Jag fattar inte varför det blir så här varje gång!


Men som sagt jag vet vad jag vill nu! Och småsaker är bara småsaker!  

Love it or not I don't care!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0