Breakeven

Jag har tänkt ett tag nu...  


Det här känns svårt, det känns inte som om jag gör rätt längre. Jag har funderat länge och det känns mer fel för varje gång jag tänker på det.


Men man kan inte rå för vad man känner! Man kan inte bestämma hur man ska känna heller!


Vissa känslor dyker bara upp när man minst vill ha dem och så stannar de kvar, tills man tagit tag i dem igen... Jag vet inte längre hur jag ska göra, funderar på att ta en paus ett tag. Ta det lugnt och kanske åka bort ett tag.


Ska prata med far och kolla om han vill sponsra en resa, börjar seriöst tröttna på alla hans knep att försöka få mig att tänka ekonomiskt! Det är juh inte så att jag väljer eller inte tänker på att göra av med alla pengar på en gång! Inte mitt fel att vi får för lite pengar... 1050kr liksom, vad räcker det till? Inget! Eller ni kanske får det att räcka? Tips?


Är du en tyst tiger?
Postat av: Björn

jag brukar ju bjuda på fika ^^ och ändå räcker det inte ?

2009-03-04 @ 18:26:01
Postat av: moi

va?

2009-03-04 @ 18:33:51
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0