bax

Jaja, jag vet! Men skriver ett inlägg nu juh (A)


Ok, i lördags skrev jag högskoleprovet och jag tror inte att det gick så bra för mig... För det enda jag kunde tänka på var "Varför luktar det persilja här?" och "Vad har han gjort med håret? Ska det se ut så?". Men nu är det över nu återstår fysik B provet och sen massa annat plugg som ska göras på lovet... Det tar verkligen aldrig slut det där!


Har anmält mig t till högskolan också. När jag var liten så trodde jag att det hette högskola för att det var en skola för alla som var höga (dvs. långa, för när man var liten så var alla högt uppe (TYP))... "Men ständigt hög är väll alla"


Har varit hos tandis också. De har tydligen bestämt att jag kanske borde ha kvar skiten till efter sommarn... "För tänderna måste vila ett tag också" okeeej?!?!


Men det roligaste var ändå dagens läkarbesök. Fick nämligen "beroendeframkallande" läkemedel... Då pratar vi inte morfin eller något sådant kul, neej vi pratar kortison! Ni vet det som ibland kan göra att man sväller upp, beroende på vart man tar det och i vilken form. Men jag skulle inte svälla upp som en ballong utan det skulle bara göra så att allt blir bättre. Vågar man ens tro på det?


Ne, fysik FUCKING B var det... =(  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0