Under en trapp där solen skiner ibland…

Hjälpte Fröken Hallin igår. Hon hade köpt gardiner till sin nya lägenhet och andra saker som skulle borras upp. Så jag hjälpte till lite med det ena och lite med de andra.


Hennes lägenhet är grymt fin! Jag är helt kär i den!


Funderar på att kolla om de finns en till ledig i det huset...

Fast först måste jag ha ett jobb, så att jag kan betala hyra och sådant!


Men på tisdag kommer äntligen våra soffor. YEY! Så då kommer hela nedre våningen att vara (typ) klar.

Bara små krums kvar efter det...


Men nu är det dags att gå in i "baka"-mode. Jag gillade den perioden av mitt liv. Det var under bart skönt att bara ta lite saker och vispa ihop de till underbra bakelser. Och sen självklart njuta av de resten av kvällen! för vad annars kan man göra i det här vädret?


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0