Mitt är ditt eller inte…

Jag vet att jag inte har bloggat på ett bra tag...

Men under sommaren så ska det inte finnas några "måsten". Utan livet ska leka, steka och mycket mer. Vad jag älskar min nya dator!


Sitter i solen med MIN dator och lyssnar på när mamma städar bakom mig. Det börjar bli klart snart. Snart kan vi börja byta stilar här hemma. Men man måste fixa i ordning allt först innan man börjar ändra saker och ting till nya färger och detaljer.


Jag vet att jag svamlar men klaga inte på mig det är 30 grader varmt!!!


Är du en tyst tiger?
Postat av: sandra

leka och steka. det gillar jag!

2009-06-29 @ 12:32:05
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0