En midsommarnattsdröm

Love, love, love...


Det är helt otroligt hur några rader ur en låt kan få ens humör att göra en 360 graders vändning.


För där satt jag, halv blött hår, super svettig från att ha legat i solen och så jordig efter att ha jobbat lite i trädgården. Men ändå när jag slår på cam så sitter du där och ler mot mig som om jag inte alls hade jord i ansiktet och röd näsa.


Du bara kör på, som om allt är precis som det ska, som om det är helt vanligt att du sitter i skjorta i ett annat land medans jag har jord i ansiktet och bikiniöverdel...


Jag kan bara le tillbaka och önska att det inte är en dröm längre. Som tur är så är det inte en dröm längre. För om det vore fortfarande en dröm så vet jag inte vad jag skulle göra!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0