"Det som ska hända kommer att hända!"

Studenten var helt underbar!


Nu har det snart gått en vecka och livet börjar ta form nu. Allt från kollojobb till egna funderingar. Framtiden är ett mysterium som snart kommer att avslöjas till en viss del


Så medans regnet öser ner utanför mitt fönster, så sitter jag här och tänker på den borttappade ringen. Du sade "ha på dig den under hela studentdagen!", det var just de jag hade. För jag upptäckte inte att den var borta förrän efter tolvslaget.


Men det var bara för att den satt så perfekt. Den passade in på mitt finger som om den alltid hade suttit där!

Och om du lyssnade noga så hörde du nog mig säga de där tre orden när jag var nykter (till och med!)!

Nu återstår att se hur detta mysterium kommer att utveckla sig. Kommer de bli som vi alltid velat ha det? Eller kommer vi öppna nya dörrar?


Dagens I-landsproblem: VI har ingen båt...


Är du en tyst tiger?
Postat av: sa

har du fått jobb på kollo?!

2009-06-14 @ 21:01:51
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0