4, 3, 2, 1... BOOM

JAG HAR KÖPT SKOOOOR :D


Två par blev det. Ett par svarta som jag ska ha på dagen till min studentklänning och ett par gudomliga som jag ska ha till studentfesten. Jag har aldrig riktigt varit kär i ett par skor. Men den här gången var de verkligen kärlek vid första ögonkastet!


De är gudomliga! Mer än så kan jag inte säga just nu... Eller jo, de är 10 centimeters :D


Det har verkligen varit en underbar dag idag. Var runt på TP och stan med fröken Hallin, såg på när mamma klippte sig, haft minimodevisning och moffat pomfritt! Kan de bli bättre?


Just nu sitter jag och överför massa saker från skoldatorn till hemdatorn. Vi ska nämligen lämna in datorerna imorgon (teknisksätt idag...).


Det är något fel på en av datorerna för de går super segt...

Men är väll snart klar eller något i den stilen...


Då var det 4 dagar kvar då.


Dagens I-landsproblem: Jag vet inte hur jag ska ta mig hem efter flaket grejen...


Är du en tyst tiger?
Postat av: XOXO

1. du kommer få skoskav



2. när ska ni sluta åka flak?

2009-06-03 @ 23:59:06
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0