"WARNING! Your next stop may not be there."

Snacka om att jag varit i min egna lilla värld idag.


Det har varit riktigt stormväder utanför fönstret utan att jag ens reagerat...

Då snackar jag åska, blixtar, vind som skakar halva huset och lika mycket regn som under en undersvämning!


Men vad gjorde jag då?

Jo, jag låg i soffan och försökte beräkna vad som var varmast, min mat eller min panna, samtidigt som jag grät till Independence day... Nu snackar vi inte då presidentens fru dör, nej, nej! Jag grät för att alla satt fast i bilkö och att snart så skulle de behöva springa för sina liv.


Vad är det för fel på mig?


Den senaste tiden har jag skyllt det på Mattisgården (som gråter åt allt) och sagt att det är hon som smittat av sig... Men inte ens hon gråter när saker exploderar!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Telma

haha ja det ska jag allt göra ;D

gosh haha du anar inte hur mkt jag skrattar åt dina texter, vad är varmast min mat eller panna? hahhaha.. Coola text rubriker också, jag har så svårt med att komma på vad jag sak ha för rubriker..

2009-07-24 @ 00:50:16
URL: http://pinksecret.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0