Vem ska torka dina tårar?

Såå nu har jag hjälpt pappa med att bygga altan och vi är snart klara.

Det enda som fattas är glastaket och glasdörrarna.  


Jag känner mig super duktig. Funderar till och med på att skriva ditt det på min merit (hahaha).

Det enda jag behöver nu är ett jobb... Någon som känner någon? Hahaha, vad bra det där låter!


Men det är så typiskt att när man är som lyckligast så ska man få dåliga nyheter. Nyheter som raderar ens lyckorus och drar ner en under jorden...

Funderar på att dra ett tag. Men får snart skapa min fristad. Mitt privata helvete men även min personliga himmel.


Vi får se... Allt som händer, händer av en anledning... Eller?


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0