Then I saw his face, now I'm a believer

Då har man typ kommit hem då. Det var helt ok där borta, hög volym, mycket folk, ja som det brukar vara.


Så fick ett sms av Skarlett som inspirerade till en spontan koll och det visade sig att jag ska flytta till Södertälje/Stockholm i höst. Jupp, gott folk, jag kom in... (KTH)


Har lite splittrade känslor, men desto tidigare jag börjar desto tidigare kommer jag nå mitt mål. Så nu ska det letas lägenhet, köpas möbler (YEY=)), mikro och andra saker som jag kommer vilja ha men troligtvis aldrig använda (för lat...).


Så nu har far börjat stressa, för körkortet måste tas innan jag flyttar (så att jag kan komma hem när jag vill och inte behöva vara beroende av tåg and stuff...). Medans Stora Klumpen planerar på hur hon ska möblera om MITT rum med hennes saker! Men där kommer det bli ett ultimatum... Om jag ska åka hem på helgerna så ska jag fan inte sova på någon soffa eller i något annat rum än mitt EGET rum!


Så nu ska jag bara ringa N och planera lite... Någon kommer bli super glad...


All alone
I sit home by the phone
Waiting for you, baby
Through the years
How can you stand to hear
My pleading for you
You know I'm cryin
Oo oo oo oo oo


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0