The Absence of Light

Här sitter man då, emoklädd, utsliten och helt utmattad!  


Efter att ha sprungit runt på IKEA hela dagen, så är vi klara med ca 33.33% av all inhandling som vi behöver göra. Sen är alla dela klara för att sättas på plats och sedan bli mitt nya hem.


Medans regnet slår mot fönsterrutorna och altantaket, så sitter vi och planerar vidare...

Mor vill specialbeställa ett kort hos SJ som ska räcka i ett år istället för en månad!

Hon har fått för sig att om man "betalar lite extra" (mutor) så går det att fixa.

Hennes orsak är rolligare: "Ja, eftersom jag och pappa betalar för det så kan du spara dina pengar till annat!"


Jag förstår inte riktigt hur hon har tänkt, allt jag vet är att det finns en chans att jag blir portad från SJ...


Lådorna ute i förrådet fylls mer och mer med "saker till lägenheten"...

Jag vet att vi kommer glömma massa små saker, men tror inte att jag kommer ha allt klart ens när jag flyttar därifrån! För det tar ett helt liv att fylla ett hem med alla saker man kan tänka sig behöva.


Nu ska jag sluta svamla och äta något gott istället.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0