Som små droppar som rinner ner för mitt fönster

I'm a big GIRL!!


Känner mig riktigt vuxen just nu. Har varit på banken och fixat internetdosa, har kollat räntor och liknande, har jämfört hyror och dessutom så har jag fixat lägenheten HELT själv.


Jag känner mig Vuxen med stor bokstav i början.


Nu återstår bara att skriva på kontrakt och möbler, sen att lära mig några saker av mamma (stad saker, laga mat saker, handla saker och så vidare). Sen är jag i princip (eller rent teoretisk) redo att bo själv i en annan stad...


Min underbara kusin (som bor där borta) har lovat att hälsa på varje dag och sen att åka och hämta mig så fort jag tycker att det "känns inte bra nu". Men målet är att bjuda alla på muffins och sen tvinga fröken Ohman att komma på besök OFTA. (Sen så ska vi inte nämna det där ordet som börjar på P och slutar med Y... *blink - blink*)


Men det känns bra nu!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0