Snigel fart och cosmo smak

Jag fick för mig att jag skulle grilla marshmallows. Men alla som bor i Etuna vet att det inte var grillväder idag.


Men jag hängde ändå med mor och far när de handla och så la jag ner en engångsgrill i korgen.

Men så klar när jag precis tänt grillen så börjar det regna! Så min fina eld krymper och blir utplånad, förintad, MÖRDAD!!!


Men jag tänkte inte ge upp, ooo nej!!


Så jag grilla mina marshisar över värmeljus... Men jag ska inte berätta hur det gick.


Ett tips bara, om ni ska grilla något med hjälp av värmeljus så se till att ha MÅNGA värmeljus...


Men jag ska inte klaga... Fick i mig några marshisar trots allt.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0