”så vadå, ska jag klättra in genom ditt fönster och stirra på dig medans du sover?”

Blixtar och dunder magiska under!


Jag kan inte sluta le, det är bara att konstatera att magin ligger i luften.


Men trots att vi sagt att evigheter inte varar förevigt så är detta så nära man kan komma.

För det är något med den här magin som hypnotiserar och förvandlar allt som vidrörs till guld. Vilket leder till guldfeber.


Jag bara måste ha mer och mer!


Vad är de med oss som gör oss oslagbara? Varför kan vi stå när andra faller?


En gåta, ett mysterium, "sök och du skall finna"!


Efter regnet kommer solen som värmer...


In case you didnt know I really care for you
I just wish you all the best
And if love should come and knock on your door
I hope it treats you with respect
I cannot count the times Ive seen you
Oh just slipping away with a broken heart


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0