pop pop pop pop

Sitter och väntar på att pappa ska börja grilla innan det börjar regna. Men just nu är han och B ute och leker asiater...


De har fan byggt hela altanen (med hjälp av mig ibland) på ungefär 3 veckor! Och nu räknar jag med de där dagarna då vi fick vänta på specialbeställda fönster och tak!


De enda jag sätt jobba så fort är kineser!


Men det är helt sjukt hur fort det går. Men tydligen är min mat inte lika viktig. Varför kan de inte bara laga min mat först och sen bygga? Men neeee!


Funderar på popcorn nu...


Är du en tyst tiger?
Postat av: Caroline

Hahaha... du är så rolig när du klagar :)

2009-07-22 @ 19:31:26
URL: http://tortuga.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0