”Jag är rik, så nu kan du gifta dig med mig!”

Det här med att sköta sin egen ekonomi och planera utgifter och inkomster och sen gå i plus...

Jag har upptäckt att det är riktigt nytt för mig! Speciellt det här med budget... Vad ska det innebära egentligen? Varför MÅSTE man ha en? Kan man inte bara tänka lite i huvudet och sen köra på?


Ne självklart så kan man inte det! Det oroar mig det här med budget, utgifter och sen ekonomi i allmänhet... Stora ord det där.


Jag blir lite skakis av att tänka på allt det där. Måste börja göra sådant själv nu. Kan inte be pappa öppna alla mina bankbrev längre.


Har betalat själv med hjälp av internetdosa idag! Vuxenpoäng till mig.


Jag är allmänt förvirrad idag, tror att det beror på alla saker jag var tvungen att komma ihåg idag.


Dagens I-landsproblem: Vill ha en planta där det växer 20-lappar på!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0