I have a dream

Det finns inget underbarare än att ligga i sin säng i bara underkläder och äta kakor, samtidigt som man spelar kort eller läser en bok.


Men det jag inte kan låta bli att göra just nu, är att tänka på allt som hänt sen jag började på gymnasiet. Alla små och stora misstag, hur saker skulle sätt ut om jag planerade annorlunda eller valde annorlunda. Jag kanske inte skulle suttit i den här situationen idag. Men jag ska väll ta ett råd ur fröken Ohmans bok, när det gäller saker som har hänt.


Men det jag undrar över just nu är vart kommer det leda mig? Hur långt kommer jag gå?


Men det återstår väll att se. Det är väll inge kul att veta ALLT i förväg. För det är inte som en överraskningsfest, eller som en julklapp eller födelsedagsfest. Det här ska vara nytt och spännande, man ska leva ovetande. För tänk så ser man allt i förväg och inte gillar slutet?


Dagens I-landsproblem: Anyone but you...


Är du en tyst tiger?
Postat av: Ohman

Vad för råd? :O hahaha

2009-07-16 @ 17:12:28

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0