i bruise easily

Fick Miss Ohman flashbacks nyss!


Satt och kolla runt på min blogg, hitta en länk, det ena ledde till det andra och BOOM!!


Varför var jag tvungen att kolla det där? Varför kunde jag inte bara radera och gå vidare till nästa sida? Meen neeej!!


Vad håller jag på med? Fattar inget just nu...


Plus det är en fluga i mitt rum och mitt fönster är öppet fast än det öser ner utanför!

Tack för att du väckte mig, nu är jag sur på dig (på riktigt!)...


(Ps. N åk upp till STK någon gång runt den 2/8...)


Men vad håller jag på med?

Kan inte skylla på D King den här gången, för människan har inte lagt sig i dag (eller egentligen igår... men ändå!).


Börjar bli rastlöss, rejält rastlöss! Så rastlöss att jag är villig att testa hur tåligt altantaket är...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0