hej jag söker Mr X

Bostad, bostad, bostad! Allt handlar om bostad!


Mariekälla, Grusåsen och allt vad de heter! Det är omöjligt att veta hur det kommer att se ut. Allt man får reda på är att det är 19 kvadrat, så från minst 144 kvadrat till 19 kvadrat är inte en liten skillnad.


Men å andra sidan så kommer campus och stan ligga två minuter bort. Men är det värt 19 kvadrat?

Mor säger att det blir mindre sädjobb, far säger att jag får allt eget och slipper dela. Stora Klumpen fortsätter planera, just nu är de hennes säng som inte passar in i MITT rum. NÖT!


Men vad gör då jag? Jo, skriver listor... För och nackdelar, inköpslistor... Ja, ni fattar.


GAAAAAAAA, nu börjar lyckan blomma ut på riktigt!!!

Nära nu!  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0