and all that jazz

In the air...


Allt idag har handlat om saker man ska göra innan man dör. Allt jag gjort, allt folk ha sagt och allt som har hänt har haft något med "saker man bör göra innan man dör" att göra.


Man ska lyckas inom något, man ska bli lycklig, hitta den där speciella personen i ens liv, skaffa barn, namnge barnet, osv. Frågan är bara hur man ska hinna göra alla "bör göra" och "vill göra" saker innan ens tid är ute...


Det är viktigt med alla "bör göra" saker men det är lika viktigt (om inte viktigare) att göra alla "vill göra" saker också!


Men då dyker den där satans frågan upp igen, vad vill JAG göra?


Jag hade en plan, plan B (eftersom plan A aldrig fungerar), men den funkar inte riktigt just nu...

Jag känner mig lite lost, för jag oroar mig inte för något alls... Det är inte riktigt likt mig att inte oroa mig för något.


Aja, får prata ut imorgon med Fröken Ö...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0