we are Six Feet Under The Stars

En sommarnattsdröm...

Jäger, vodka, cider och så vin...

En stjärnklar natt, en mjuk filt under och en varm filt över och så klart något att mumsa på...

En underbar sommarnattsdröm...


Några år senare har jag funderat på om det var en dröm? Eller pekade du verkligen ut mars? Visade du mig lilla björnen? Blandade jag ihop allt?


Vad hände egentligen? Varför låg vi inte kvar där för alltid? Två bästa vänner som somnade Six Feet Under the Stars...  


Ibland undrar jag om det kommer bli så igen... Eller om allt verkligen var en dröm?


Saknar min bästa vän...


"Vi ska hoppa från Eiffeltornet! Sen ska vi måla den i alla tänkbara färger innan vi drar till London för att ställa om Bigben så att den går en timme för sent! Parters in crime för alltid..."  


Är du en tyst tiger?
Postat av: Victoria

Första tre raderna av din dröm låter verkligen underbar, verkligen som sommar.. Fan va jag längtar! :p



--

systrar suger.. förutom jag och kanske du då (a)

2009-01-11 @ 02:04:05
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Victoria

ahahahha, tyvärr har jag 2½ år kvar till studenten :(

:o, duktig pojke!



--

hahhaha, om ja skulle byta kanal skulle hon förmodligen kasta mobilen på mig eller något.

(syster alltså ;p)

2009-01-11 @ 02:14:55
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0