time to go...

Jag funderar på att lägga ut min kalender på bloggen, så att folk kan boka mig efter vilka dagar jag har ledigt och efter deras scheman!


Eller så skaffar jag en sekreterare som sköter min kalender åt mig!

För nu börjar det gå åt skogen för mig och min kalender!

Jag har dubbel bokat nästan varenda dag...


Jag blir trött på detta, varför finns det inte mer dagar på veckan? Varför finns det inte fler timmar på dygnet?


Viste ni att man i genomsnitt sover halva sitt liv? (Ej fakta eller vetenskapligtbevisat)

För det känns som om man sovit halva sitt liv!  


Jag vill inte gå lägga mig på natten... Men jag vill heller inte gå upp på morgonen...

Kompromiss? Någon som kan hjälpa mig här?


Måste i varje fall sova innan klockan 00.00 ikväll...


Behöver det tydligen...

Maybe it's time to go?
Maybe it's time we went?
You're making a spectacle
Maybe it's time we left?

I don't wanna spoil your night
I don't wanna hurt your pride
Maybe it's time to fly
Maybe it's time?

Maybe it's time to go?
Maybe it's time?

Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0