Tankar från botten av en flaska

De senaste 48 timmarna har jag sovit sammanlagt 12 timmar, vilket i min värld är alldeles för lite!


Men så går det när man har 48 timmar på sig att träffa all släkt, ta en runda på Wiens gator och sen så klart, äta massa mat! Men det har varit otroligt roligt, på sitt sjuka sätt...


Nu återstår ca 5 månader hårt arbete och sen är det över. Inge mer trygg skolmiljö, inge mer barndom... För det är efter gymnasiet (vad jag har för mig) som man börjar säga "det var bättre förr när man bara sprang omkring och lekte...", eller?


Men det sjuka är att nästa år kommer jag inte vara tonåring längre, jag kommer ha nått den där åldern då folk har massa förväntningar på att man ska vara ansvarsfull och "vuxen"...


Jag som bestämde mig för att aldrig bli vuxen...


Men har tyvärr ingen val längre... Valen är väll på jakt eller något...



2009... Ne, nu får det räcka, börjar bli sentimental!

(ps. jag är hemma nu!)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0