Novastar goes diktator

Hmm, har funderat på en sak som J sa...


För det låter rätt coolt när man tänker på det!


Ok, är ni mer?


Tänker mig som diktator... :D Vad säger ni? Skulle jag passa som det? Eller skulle jag sabba allt? För alla vet att jag är bäst på att får folk att göra det dem ska när de ska göra det...


Fast sen har vi själva grejen med att vara diktator... Man måste ju ha en tanke på vad man ska införa... För alla stora diktatorer (?) hade något de är kända för!


Men vad är min grej?  


Jag vill ju bara bestämma och få som jag vill...


Dagen I-landsproblem: Jag hitta mina converse men det var en sten i dem och den fick jag trampa på hela vägen till skolan!!!


Är du en tyst tiger?
Postat av: J

det var mer en upplysning om vad du är, inte en idée ;) :P

2009-01-15 @ 23:09:29
Postat av: moi

(A) - allt jag har att säga :P

2009-01-15 @ 23:16:51
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0