Like My Own Personal Brand Of Heroin

Jag är som en missbrukare! Varje gång jag är ur ett beroende så faller jag för ett annat!


Vad är det för fel på mig?


Jag vill inte vara så här... Måste dock medge att det är underbart och otroligt kul!


Det är som en kick, man blir berusad, förtrollad och underbart tillfredställd!

Men sakta men säker så faller man, man fastnar, man försöker ta sig ut, man gör allt för att ta sig ut...


När man väll lyckats och tror att det är över, så blir man lättad. Men oj vad fel man har!

För plötsligt så dyker nästa drog upp och man är fast igen!


Denna onda cirkel blir man aldrig av med!


Men vad ska man säga... När man tycker om något så mycket så vill man nog oftast inte ta sig ut ur det... I'm in L-O-V-E with IT!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Victoria

åh, lucky you ;D

--



fast då slår hon mig ännu hårdare :(

2009-01-12 @ 15:55:11
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0