Last chance for one last dance

Jag känner mig lite lost just nu...


Det händer så mycket saker hela tiden. Det känns som om jag inte hinner med riktigt. Men samtidigt så vill jag ta ledigt från allt och bara vara... Det känns nämligen som om jag behöver lite tid till mig själv...


Funderar på att göra något, kanske ha en "spa" - dag och sen sola lite... Vet dock att jag har bokat fröken Öhman (om hon kommer ihåg det vet jag inte!) :D


Jag vill ta de lugnt! Men tror inte att jag kommer få en lugnstund fören efter studenten (om jag har tur...)  


Ne, nu ska jag sova lite innan jag måste gå upp för att göra min speciella hemliga varma choklad! Sen tänker jag ha med det till skolan imorgon, för att det är onaturligt kallt ute! Vem vet, ny istid på G?


Verkligen inte min årstid...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0