is och eld är inget för mig att leka med

Mu! Muu mu mu? Hahaha, skoja bara :P


Var med J idag, lyckades choka en bror på köpet :D (yeey)


Men så klart så kan inte det underbara hålla för länge, det funkar inte så i min värld nämligen... Kom hem till andra hemska nyheten (inom 3 dagar). Nu ligger människan på sjukhuset och ska opereras... Hela ens värld går i bitar, man vet inte vad man ska göra eller var man ska vända sig.


Allt blir alltid så fel...


Frukt eller socker... Varför inte dricka? Det har ändå samma effekt...



Nee, en gladnyhet! Ooo!! Träffade Eiii-lääään (aka Eilert) och han gav mig värsta bamsekramen :D

Kom på att jag hade saknat han! Han har juh ändå varit en av de lärare som man alltid skoja med och som hjälpte en när man tyckte att allt var ett hopplöst fall! Varför går alltid fel lärare i pension?


Frukt eller socker?


You are young and so am I
And this is wrong
But who am I to judge?
You feel like heaven when we touch
I guess for me this is enough

We're one mistake from being together
But let's not ask why it's not right
You won't be seventeen forever
And we can get away with this tonight


Är du en tyst tiger?
Postat av: J

de var trevligt idag <33 finns här om du behöver prata <3 pussar

2009-01-27 @ 22:01:56

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0