i must have done something right ^^

Hur kan man vara så söt, snäll och kille på samma gång?

Killar ska juh bara kunna göra en sak åt gången...


Eller har jag fel?


Äh, ven bryr sig!!!  Människan är hur söt och snäll som helst!


Om det krävs så många för att inse vad det är man söker så kan jag gärna tillåta det nya smeknamnet som AL kallade mig för idag! För det är juh nästan en komplimang :P


Jag är nöjd med min fika idag... Fast den där tavlan fick lite för många blickar för min smak (du ska få den när du fyller!) :P


Men sött var det att få sällskap i mörkret, fast än vi nästan inte ens kom in!


Och så klart så faller jag i första bästa trapp!


(Få se om du läser detta på morgonen eller på kvällen :P)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0