You think you know me... but you have no idé!

Så fredag, var i skolan 08.20 hade lektion 08.30. Jag var bakis som en potatis!

Jag sov igenom alla mina lektioner (mentalt), jag mådde inte så bra...


Note to self: Festa aldrig på en torsdag när du ska vara någonstans som kräver hjärnpower tidigt på fredagen!


Så på fredagen så var flickorna här och vi hade lite rebound kväll här med godis, glass, rostade mackor (för en del) (juste, VILKET BRÖD VARDE DU SLICKA PÅ?) och så massa frukt!


Det gick så där, alla halv sov tills vi förklarad för Max vad "tjuvlyssnat" är. När jag drog fram boken så hade Mirr, högläsning för alla.


Som ni säkert räknat ut nu så var jag bakis och hög på socker, vilket innebär att min humornivå var lika hög som längden på en myra, knappt där. Så med andra ord (för er som inte fattar :P) så skratta jag åt alla skämt, till och med "två tomater gick över en väg, den ena blev påkörd då sa den andra 'kom ketchup så går vi', två apelsiner gick över en väg, den ena blev påkörd då sa den andra 'kom apelsinjos så går vi'..." och så vidare!


Jag kände mig ganska fail igår men när jag träffa Mattisgården så kändes det bättre, hon mådde nämligen sämre än vad jag gjorde :D


Men med all rätt, hon fick mig att göra något som jag aldrig trodde att hon skulle gå med på!

Och jag upptäckte att jag gillade det (du hade rätt som vägrade låta mig prova det <3).


Men torsdagen, 100dagars festen (100 dagar kvar till studenten (typ 97 dagar kvar idag)), det var super kul! Men jag tror att jag gjorde bort mig MASSOR! Jag tänkte nämligen inte efter ordentligt och råkade såra någon och råkade slarva till det med någon annan... Nu menar jag inte slarva till det så som P uttrycker det, utan på ett mer oskyldigt sätt...


Jag kan faktiskt vara oskyldig!



Oj, det här blev ett super långt inlägg... Ca 353 ord (jag räkna inte varje ord, så blåst är jag inte, det finns ett program som räknar orden åt en!)...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0