you can call me lucifer

The Bitch is back!


Jupp, idag var det "visa att du är snäll och oskyldig" - tricket som gällde. Men varje gång du vände ryggen till, så växte hornen en cm!  


Darling, håll dina vänner nära men dina fiender närmare!


Men nu har det "smörats" (på ett osmörigt sätt!!), så nu sitter du där och tror att jag inte alls tänker hämnas på det du gjort/gör. Men innan jag smöra för dig så satte jag in två stötar på två personer i din närhet! Innan du vet ordet av så kommer de få se dina sanna färger lysa klart och tydligt.


Du tror att du vet, men du har ingen aning!


Jag älskar att vara dryg mot sådana som dig (A)


Är du en tyst tiger?
Postat av: pelle

Ah, kul - vad är för något du har prov i då? alltså, vad inom biologi?

2009-02-10 @ 21:22:49
URL: http://pellespersonliga.se

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0