"the walk of shame"

sjuk || du får mig att må bra när min värld är grå... säger:
hur går det?


Rödtotten säger:

jag är klar med sminket nu målar jag naglarna och packar :P


sjuk || du får mig att må bra när min värld är grå... säger:

hahahaha packar? :P


Rödtotten säger:

jaa, jag vill inte att folk ska se att jag tar the walk of shame hem imorron!!!


sjuk || du får mig att må bra när min värld är grå... säger:

LOL


sjuk || du får mig att må bra när min värld är grå... säger:

"the walk of shame"? nu får du förklara :P


Rödtotten säger:

jaa. När man spenderar natten på bortaplan vill säga XD


sjuk || du får mig att må bra när min värld är grå... säger:

LOL


Rödtotten säger:

hahahahahaha


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0