Ta mig till sommaren

Vet att det bara är torsdag men måste bara påpeka att veckans uttryck tycks vara "där ser man". Vet inte varför men har använt detta uttryck ofta den här veckan.


Den är som en oslagbar kontring när man inte vet vad man ska säga eller göra. Jag tycker om "där ser man" den är enkel men kraftfull.


Vad svamlar jag om nu då? Känner mig helt borta...


Vet inte riktigt vad jag ska göra, är helt lost i mitt liv just nu!


Funderar på att åka med far till Kristianstad... Skulle vara skönt att få uppleva en vecka med kanske de galnaste personerna jag känner!


För det blir troligtvis inte någon Egypten resa på sportlovet :(  

Kan inte ringa pappas chef eftersom han inte har någon riktig chef, så den idén är skrotad. Kan inte heller kidnappa pappa för då kommer vi inte kunna åka ut ur landet (polisen kommer nog känna igen honom eller nåt). Skrot igen...
Tips någon?


Är du en tyst tiger?
Postat av: pelle

Där ser man. ;D



Humor? ;D

2009-02-13 @ 00:31:27
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pele

yes, min dag har varit svinfin. din då?

2009-02-14 @ 21:23:09
URL: http://pellespersonliga.se

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0