So I told you with a smile...

Ok, vad förväntar man sig egentligen när man är i våran ålder?


Man är inte liten men man är inte stor heller... Man är ett mellan ting! För man är inte så pass vuxen att man skulle klara av att vara gift eller bilda familj, men inte så pass liten att man inte kan avgöra vad man själv mår bra av.


Då kommer vi till detta fenomen som alla känner till vid uttrycket "må bra" ... Att må bra...

Vad innebär det egentligen? Vad är det som gör att man mår bra? Och varför är det alltid så att någon annan eller något annat får lida bara för att man ska må bra?


Just nu, har jag tänt en halvmiljon ljus och lyssnar på Sinatra på golvet i mitt sovrum. Det är en "må bra" - sak!


Jag vill må bra igen, som under sommaren...


Hur var det nu?

Bli fri

Klipp håret

Ha kul

Slarva lite

BAKA MASSOR

Äta massor

Sova länge

Må bra...


Fick jag med allt?



...It's all about you.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0