Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig

Idag hade vi den muntliga delen i svenska nationella B.

Men vårat var lite speciellt. Vi skulle nämligen vara två och två och sen skulle vi till någon arbetsplats och ta reda på så mycket som möjligt om den. Jag och Håkan valde radion.


Men som sagt, idag var själva redovisningen.

Det gick... Jag blev bländat av ljuset minst 3 gånger, visste inte vart jag skulle stå och jag tappa bort mig. sen gjorde jag en dödssynd, jag drog undan luggen från ögonen! Detta är totalt förbjudet på våra föredrag, man får inte ens röra sitt hår!


Men efter det så var det historia där vi såg en film, för första den här veckan (året?) så somna jag inte till filmen! Men det kan bero på att den var någorlunda bra...


Men det näst bästa med den här dagen var nog besöket i stans nya leksaksaffär "Skattkistan" (tror att den heter så, annars är det "skattkammaren"). Detta är ingen vanlig leksaksaffär, nej! Detta är en riktig leksaksaffär med riktiga leksaker och inte bara reklam leksaker. Tror att det enda jag hitta med reklam var en kram bil som föreställde den röda bilen i filmen "bilar" (fattar ni? Blev lite rörigt...). Men den hade riktiga leksaker som man själv lekte med när man var liten. Allt var även unikt! Det var inte vanliga tråkiga leksaker utan det var roliga och annorlunda leksaker. Jag önskar att jag var liten igen...


Men om det var det nästa bästa vad var då det bästa? Gissa :D


Hahaha! Det var självklart J :D

Tack för idag <33



Nu är det PA kvar :(


Dagens I-landsproblem: Jackor...   


Är du en tyst tiger?
Postat av: Carrow

Hade ni inte muntligt förrän nu?? Hehe.. tokigt med dödsynden =) Hoppas allt är bra med dig <3

2009-02-04 @ 00:22:37
URL: http://tortuga.blogg.se/
Postat av: pelle

Vad - vilket konstigt muntligt, måste göra feta förundersökningen! ;D

2009-02-04 @ 10:32:06
URL: http://pellespersonliga.se

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0