NEJ till djurförsök (råttor (och möss) är inga djur)

Sorry, för att man inte blogga igår men jag sooov ^^


Så grejen är den att jag är lite sur just nu!


Far är jobbig och tjatar om att man "ska hoppa upp på hästen när man fallit av den". Men grejen är att den "hästen" han vill att jag ska "hoppa upp på" gör mig magsjuk!

Så jag tänker inte ligga och spy en hel dag bara för att han ska testa sin vetenskapliga teori om att bota allergier. Det hjälper inte heller att tala om att man faktiskt inte kan bota allergier (eller kan man?). Men han insisterar på att man kan det, för man kan tydligen "växa ifrån en allergi"... OKEEJ?!?!  


Men tydligen har han rätt för frågade morbror (som är läkare) och han sa att man kan det...

Fast detta är inget jag tänker tala om för min far!!! Tänker inte ge honom ytligare anledningar att tvinga i mig den satans fågeln (kyckling alltså)!


Som ni säker förstår så handlar detta om min allergi mot kyckling (JA, JAG ÄR ALLERGISK MOT KYCKLING). Men hur gott det än är med kyckling, så tänker jag inte sabba min fredag genom att tillbringa det på golvet av badrummet!


Ursäkta tonen men jag är lite sur idag...


Dagens I-landsproblem: Jag har ätit för mycket socker idag, är super hög!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0