när taket föll ner

HaHa! Någons älskling har tagit över lite för mycket!

Men som en söt liten fågel en gång sade "... alla toffels borde bestraffas..."!

Kära lilla vän, SKAFFA dig en åsikt!

Men när man tänker på det så måste man ge den där "älsklingen" beröm med resultatet. Det är inte ofta man lyckas linda någon runt alla 10 fingrar! Personligen tycker jag att det räcker med ett finger, annars är det juh bara tråkigt. Glöden liksom slocknar :P


Men nog om det! Igår var jag hos "Amanda *snyggaste* H snygg" (hahahahaha), för denna lyckliga flicka fyllde nämligen år :D

Det blev även en och annan raggarrunda i L.A.'s bil där det var party musik på hög nivå och så självklart bus på G (A) För inte kan man köra runt i två olika bilar utan att djävlas med den som kör bakom eller bryta mot en och annan lag!


Tack, Amanda H det var underbart kul! Du kanske har lust att hjälpa mig med det där du hade rätt om, du vet det där *visar med ögonen åt vänster (eller var det höger?)* :P :D


Dagens I-landsproblem: Inge mer socker för mig, ska försöka sluta... HJÄLP!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0