my darling BFF (or not)

Kan nästan känna hur hornen växer fram en extra cm...

Alla vet att det finns där, men få har sätt dem!


Men nu är det dags att visa upp dem igen. Nu är jag inte så snäll som jag ser ut att vara, så passa dig!


Har varit irriterad på personen ett bra tag. Nu ska jag bara visa att jag har mer makt, än den tror att jag har. Jag ska visa dig att jag kan påverka det folk trodde att jag förlorat makten över... Jag vet saker, allt jag har att säga...


För som ni vet så vill jag ha det som är mitt och jag delar inte med mig till sådana som dig.

Sharing is caring, darling! Men eftersom jag inte bryr mig om dig, så blir det tyvärr ingen "sharing"!


Bye Bye Bitch!


 (tack Nix för bilden)


Är du en tyst tiger?
Postat av: pelle

Du talar i gåtor - man blir ju nyfiken! ;D

2009-02-10 @ 11:21:40
URL: http://pellespersonliga.se

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0