Ingen vind kan blåssa omkull mig nu!

Aldrig, aldrig, aldrig, aldrig MER!


Jag är lätt som en fjäder, svävar över marken, ser ner på dig... OPPSSSS, jag råka spotta på dig!  


Såg en bild på dig för ett tag sen, vännen du ser ut som en junkie!

Jag lovar och svär att sparka på dig när du ligger ner, att vända ryggen till när du fallit djupt, att titta dig rakt i ögonen och gå förbi...


Man ska vara snäll när man är på väg upp, för då är alla andra snälla när man är på väg ner igen.


Seriöst, trodde du att jag skulle vara en ängel igen? Trodde du att jag skulle hjälpa dig efter allt som hänt? Jag gav dig dina chanser, gissa vad? Du har fått din allra sista chans!


Jag tänker inte skämma ut mig genom att stå vid din sida igen och försvara dig när du har fel, jag tänker inte stå där och ta emot allt skit bara för att du ska få som du vill!


Nejnej, aldrig, aldrig, aldrig, aldrig MER!


Jag svävar, den lättnaden, den lyckan är värd så mycket mer än vad du är!


Livet leker!

Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0