I will make you crash and then... BURN!

Blev så jävla arg idag!


Vad får dig att tro att du är värd då mycket? Vad får dig att tro att du kan göra precis vad du vill och komma undan med det?


Som den idiot jag är så låter jag dig göra precis som du alltid gjort. Jag fattar inte vad det är för fel på mig... Samma sak varje gång!


Vad är det du vill egentligen?


"En svaghet för de hjälplösa, en förmåga att förstå..."


Ha huvudet högt, sträck på ryggen och le åt världen, eller hur var det nu?

Jag orkar seriöst inte med all skådespeleri, jag vill bara ha det som är äkta...


"Be real or be a no deal"


Ska nog aldrig mer sätta min fot i Skåne igen...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0