I always knew the sun would burn away

Not this time,around,
Not thid time around,
If you came around,
I'd leave the skies today,
Not this time around.


Hmm... Jag har alltid varit den som trott på att de vi gör just nu påverkar hur vår framtid kommer att se ut. Att de beslut vi tar avgör vilka val vi kommer att få. Att de saker vi säger leder till hur folk kommer att behandla oss i framtiden.


Vissa kallar det ödet, andra för karma... Jag tror inte att jag tror på detta riktigt, visst jag är en hopplös romantiker (i slutändan), men det är inte riktigt så jag väljer att se det hela!


Jag tror att vi har en frivilja, en frivilja med förutbestämda val (så man kan välja antingen eller) och att den ena handlingen leder till de andra...


Nu kanske ni tänker "varför skriver hon om det då?"... Jo, det är bara så att jag har börjat fundera på om jag gjort rätt i mitt liv den senaste tiden... Jag har ett litet fiffigt motto som jag försökt håll, "Never regret anything"!


För vad är meningen egentligen, om man ska hålla på att ångra sig och ta tillbaka allt?

Det funkar inte riktigt så! Jag vill inte ha levt ett liv där jag sitter och tänker "tänk om...", vad är meningen med det?


Jag vill leva fullt ut, göra allt det andra inte vågar och så le stort åt livet.

I dont believe in beautiful mistakes,
Every turn of fate is on the take,
Another turn or second chance goes by,
Every wrong turn comes an eye to eye.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0