du får mig att må bra när min värld är grå...

Jag klarar inte av att lyssna på det här...

Började gråta som vanligt...

 

Önskar nästan att vi aldrig lyssnat på honom när vi sommarjobbade,
men bara nästan!

 

Jag fattar inte hur han lyckats fånga allt i en låt,
hur man bara går i bitar varje gång man lyssnar...

 




Du kan få mig hur lätt som helst

i en värld som är så kantig och hård som den här

är en blöt mjuk kyss det enda jag begär

 

Du kan få mig hur lätt som helst

något så simpelt som att du håller mig hårt,

blås på det onda, ta bort allting svårt

 

Åh kärlek, var inte kärlek

menat som något enkelt att ge

när blev kärlek så svårt att få

 

Du kan få mig hur lätt som helst

om du ler när det regnar och fångar min blick

i en tid där ingen nånsin ler och fångar min blick

 

Du kan få mig hur lätt som helst

det räcker med att jag är den förste som du tänker på,

när du vaknar och känner dig ovanligt grå

 

Åh kärlek, var inte kärlek

menat som något enkelt att ge

när blev kärlek så svårt att få

 

Du kan få mig hur lätt som helst

dölj världen från mig i dina lockar,

kryp närmre och viska jag älskar dig så :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: Malin

Lasse Lindh får en att må bra.. bättre.. lugn? Jaa, nått får han en att känna iallafall...

2009-02-06 @ 01:49:43
Postat av: moi

varje gång man går i bitar så är det bara att lyssna på han... det blir bra liksom... tack för att du finns malin <33

2009-02-06 @ 01:53:17
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0