det trodde ni inte om mig va!

Borde ligga och sova nu men jag kom på en sak!


Mina damer och herrar, jag har varit ren i 3 dagar och ca 2 timmar nu!

Är jag inte duktig?


Men på måndag då ni, ska sitta och moffa i mig massor!

Kom på att vi ska till ett konditori på fredag men nu är det så här att bakelser inte räknas! Fast jag har inte ätit det heller på över 3 dagar nu. Jag har otrolig abstinens men jag lever... typ...


Men inte långt kvar till måndag, snart där!



Dagens I-landsproblem: De finns inga snygga convers i den här staden!!!


Är du en tyst tiger?
Postat av: J

jag är så stolt över dig :D du får väll ta dig en tripp till sthlm? ;) puss <3

2009-02-05 @ 20:51:30

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0