darling, life is too short!

Så vadå, jag är flörtig av mig. Vad spelar det för roll? Jag gör inget jag inte borde göra. (Har ett tufft samvete!)


Men visst, förstår hur vissa tänker...

Men det jag gör är väll mer min ensak än din, eller?

Jag gör inget fel, jag gör bara det du inte vågar göra. För jag är inte den som bara sitter och snackar massa. Nej, nej inte jag inte!


Så bakom stängda dörrar och i mörka rum där ingen ser, är det där man ska vara sig själv?

För det är just de vibbarna jag får av folk...


Vad är det för fel på att vara sig själv? Varför kan man inte bara acceptera att alla är olika? Jag tänker inte vara som dig, jag tänker inte gå åt höger för att alla andra gör det och jag tänker absolut inte böja huvudet och titta med en försiktig blick på världen runt mig!


Så vad ska du göra åt saken?  Som vanligt, INGET!


Är du en tyst tiger?
Postat av: J

rör detta mig eller är jag bara trög som vanligt? :S



saknar dig <33

2009-02-23 @ 18:04:26
Postat av: moi

söt du är :) trögis :P

<3

2009-02-23 @ 19:33:20
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/
Postat av: J

guess i am ^^ <3

2009-02-23 @ 21:43:20

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0