when i look in your eyes i can see the sky

Jag firar jul den 25!

Så jag tänker inte skriva ett inlägg och önska alla en God Jul. Så jäkla orättvist att ALLA får öppna paketen idag medans jag får vänta tills imorgon. Ändå ingen som vet när Jesus föddes!

 

Men det är ganska soft att inte behöva gå på julmässan inatt utan får gå imorgon vid lunch…

 

Så istället för att somna i kyrkan, så kommer min mage att kurra! Måste äta riktig frukost imorgon, får lämna croissanterna och nutellan till senare…

 

Men nu ska jag inte överdriva, jag har fått några paket idag. Några av sakerna på önskelistan. Får se vad det blir för kul imorgon.

 

Dagens I-landsproblem: Vad ger man till någon som redan har allt? Vad önskar man sig när man redan har allt? (Stört)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0