Santa baby i have been an awful good girl this year

Okok, här kommer årets önskelista!

 

32 tums tv

Mobil (en söt)

Body shop (inget från jordgubbsserien!!)

Så klart Pearls for Girls (andra smycken går också bra)

Convisar (eller någon som vill gå med på att dela på frakten)

Victoria’s Secret (amazing lace undisar tack)

Leila bakar bok (alla böcker till och med de med mat!!!!!)

New Moon filmen (kan du fixa det Zaara är du bäst! Fast jag vill inte ha en tjuvfilmad från bion variant :P)

Stora Klumpens väska (som hon ändå inte använder!!!)

 

Såå nu får ni mixa och matcha och klura ut precis som ni vill!

(Fast en Jacob Black skulle inte heller sitta fel!!!)

Är du en tyst tiger?
Postat av: "stora klumpen"

om du får min fina väska slipper jag köpa något till dig då ? :P<3

2009-12-07 @ 20:09:36

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0