magic coffee

Det jag vill just nu är att trycka upp dig mot en vägg, kyssa dig tills du tappar andan och sen gå därifrån…

 

För på något sätt är du inte värd det. Du är inte den som får mig att vilja göra töntiga saker, bara för att få dig att le. Du är inte den som får mig att vilja ge allt jag har, bara för att du är den som får mig att le.

 

Inte värt besväret helt enkelt. För jag kan få vad jag vill… Och vissa leksaker skiner mer än vad de andra gör. Det är lite bättre, lite större, lite vackrare men mycket roligare!

 

Så medans du står där och tror att du kan få mig att le, så kom ihåg att det inte är för din skull utan jag kom precis på en rolig sak…

 

Darling, du är bara intressant så länge det inte finns någon annan där.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0