littlest things

Prinsessan I. kom på besök idag och berättade att hon skulle gå på basket!

Självklart nappade jag direkt!

 

Jag skojade om abstinensbesvär och pluggsjukan.

 Men när jag kom in i hallen så snurrade hela min värld!

 

Ett halvår (i princip!) sen jag sist var på en riktig basketmatch. Jag fattar inte hur det gick till… Så nu har jag bestämt mig för att tajma nästa Etown besök med en match.

 

Det var helt sjukt, jag satt och tänkte på hur jag tvingade några ur mina F93 att titta på dammatcherna för att lära sig saker och inte bara titta på killarna som satt på raden framför.

 

Alla de gånger man inte haft något att göra, då man suttit på läktaren istället för att plugga, då man själv tvingats dit för att lära sig saker…

 

Det tillhör barndomen, en vardag som slingrat sig runt skolan, familjen, kärleken och upplevelserna.

 

Kom precis på att jag kommer missa Täby och Göteborg, men det som kommer bli tuffast att missa är nog Billy’s… Fast det ska tydligen inte heta Billy’s längre.

 

Saknar basket människorna OTROLIGT mycke!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Nadja

Norpan! Hur mår Roger? ;) haha Jag har föresten kommit på att vi känner gemensamt folk i E-tuna!

2009-12-02 @ 19:14:23
URL: http://armistice.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0